Verschilt per poeder hoe goed het opneemt. Bijvoorbeeld 2cb lost moeilijker op dan keta. Met ketamine kan je wel 2g in 10ml oplossen. Dit is wel te vinden op bv reddit voor speed.
Doe zelf altijd een beetje zout, 1%, in het water en 96% alcohol, 10 druppels op 10ml, om bacterie groei te weren, zo blijft de spray langer goed, minder kans op ontstekingen in je neus.
Kan zijn dat als het niet oplost, je speed, dat verwarmen werkt. Bij 2cb is dit nog wel eens nodig. Dan kun je het neusspray flesje in een kommetje met water zetten dat net van de kook is.
Er zijn sprayflesjes met draaidop, deze zijn wel aan het uitsterven heb ik het idee. Er is een hooikoorts/allergie spray van een tientje die zo’n draaidop heeft. De andere sprays zonder draaidop kun je er wel af wrikken door er bv een broodmes tegen de dop te houden. Net of je een biertje opent.