Pep neusspray

jam

Bewuste gebruiker
Heb nog nooit een pepneuspray gemaakt, maar wel al veel andere sprays. Ik koop lege neussprayflesjes en doe hierin het poeder en dan water/wodka of voor benzo's een andere stof waar ze in oplossen. Ik heb wel al gemerkt dat als je veel grammen in een dergelijke oplossing wilt oplossen de spray vaak verstopt. Het handigst is denk ik toch ong max 1gram op de inhoud van een flesje. Tenzij je grotere flesjes hebt, maar je moet wel zien dat je stof goed oplost en de vloeistof ook niet te stroperig wordt zodat ze er nog goed uitspuit. Je moet dan regelmatig een spray doen als je hoger wilt doseren, maar op zich is het ook handig dat je zo vrij nauwkeurig kan doseren.
 

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Iemand? is 2-3 gram genoeg en welke soort spray moet ik halen?
Elke spray die je kan bijvullen is geschikt hiervoor.
Hoeveel er in moet hangt af van wat jezelf wil.

Ik deed wel eens 5 a 10mg per spray. Wat je dan doet is het neusspraytje vullen met water en dan gaan sprayen tot op is en telt hierbij het aantal.
Dat aantal keer de hoeveelheid mg per spray is de totale hoeveelheid dat je in het neusspray'tje meot doen.

Dus stel er gaan +- 80 spraytjes (meestal rond de 80 uit mijn hoofd met 10ml neusspays) uit je neusspray en je wilt 10mg per spray. Dan doe je er dus 80x10mg = 800mg pep in je neusspray. Weer met water en wellicht een beetje pg erin je spray weer vullen, beetje schudden en wachten tot het opgelost is en klaar is kees

Ps: Het gaat dus niet om de grote van je neusspray maar om het aantal sprays die er gemiddeld uitkomen. Ook van dezelfde soort spray altijd even 2 keer vullen en al tellend leeg sprayen zodat je precies weet hoeveel sprays er uit die specifieke neusspray komt. Kan zomaar 10 sprays of meer verschillen per neusspray.
 

Bengozy

Bewuste gebruiker
Elke spray die je kan bijvullen is geschikt hiervoor.
Hoeveel er in moet hangt af van wat jezelf wil.

Ik deed wel eens 5 a 10mg per spray. Wat je dan doet is het neusspraytje vullen met water en dan gaan sprayen tot op is en telt hierbij het aantal.
Dat aantal keer de hoeveelheid mg per spray is de totale hoeveelheid dat je in het neusspray'tje meot doen.

Dus stel er gaan +- 80 spraytjes (meestal rond de 80 uit mijn hoofd met 10ml neusspays) uit je neusspray en je wilt 10mg per spray. Dan doe je er dus 80x10mg = 800mg pep in je neusspray. Weer met water en wellicht een beetje pg erin je spray weer vullen, beetje schudden en wachten tot het opgelost is en klaar is kees

Ps: Het gaat dus niet om de grote van je neusspray maar om het aantal sprays die er gemiddeld uitkomen. Ook van dezelfde soort spray altijd even 2 keer vullen en al tellend leeg sprayen zodat je precies weet hoeveel sprays er uit die specifieke neusspray komt. Kan zomaar 10 sprays of meer verschillen per neusspray.
Thanks! ga het binnenkort ff proberen.
 
Bovenaan