1P LSD

Marjo

Newbie
Hallo allemaal!!

Ik heb een vraagje......
Morgen krijg ik 1P LSD binnen en wil het dit weekend thuis eens uitproberen.
Nu vraag ik mij af hoelang zo'n trip duurt, dan weet ik ongeveer welke tijdstip ik het in kan nemen..

Mijn vriend blijft nuchter...
Ik heb al wel wat ervaring met drugs... Paddo's, mdma, xtc, truffels...

Nu erg nieuwsgierig naar 1P LSD..
Wat is een mooie dosis om ermee te beginnen en te trippen?

Alvast dank voor de info!

Groetjes!!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
150-+ ug moet genoeg zijn.

Duurt 8-12 uur
Ho ho, 150 is nog een flinke dosering, zeker voor iemand nieuw met het middel. Aangezien 1P wel heel wat anders is dan truffels/paddo's, is het denk ik aan te raden iets voorzichtiger te beginnen.

Ik zou zeggen eerder tussen de 70 en 100 microgram in.

De duur is inderdaad 8-12 uren, maar in tegenstelling tot paddo's/truffels is het middel nogal stimulerend, waardoor slapen aan de staart van de trip moeilijk kan zijn. Zelf begin ik daarom aan het eind van de ochtend al aan een 1P-LSD trip.

Marjo

Newbie
Top!

Dank voor de antwoorden...
Ik zal eens kijken als het zover is of ik een tripreport kan maken....

Misschien dat ik het zondag doe..

Fijne avond!!

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik denk dat 75ug prima is, je kan altijd als het bevalt 2 weken later meer proberen als je de mogelijkheid hebt. Leer het middel gewoon eventjes kennen voor je hogere dosissen probeerd.

Vooral heel veel plezier, hopelijk brengt het inzichten en geluk. Het is een fijn middel, maar let op.. 1P-LSD kan erg sterk zijn, zeker omdat de zegels daadwerkelijk 100/150ug zijn inplaats van veel minder dan op echte LSD vaak zit.

Chillax

Bewuste gebruiker
150 raad ik ook af. Ik tripte al behoorlijk bij 80. Wat @Stonologie zegt, denk ik ook, zegels worden vaak overschat waardoor de wel accurate 1P-LSD wordt onderschat.

Memento

Bewuste gebruiker
Hi!
Zoals hierboven aangegeven zou ik tussen de 70 en 100 starten. Ik heb zelf twee weken terug voor het eerst (1P)LSD gebruikt en vond 100 ug echt wel pittig. Ik heb tot 14 uur na inname nog heftige closed eye visuals gehad waardoor ik flunitrazolam heb genomen om te kunnen slapen. Dus wellicht is iets van een slaapmiddel achter de hand houden verstandig.

Wat je ook doet; veel plezier en een fijne trip!

Anderemaan

Wijs gebruiker
Hi!
Zoals hierboven aangegeven zou ik tussen de 70 en 100 starten. Ik heb zelf twee weken terug voor het eerst (1P)LSD gebruikt en vond 100 ug echt wel pittig. Ik heb tot 14 uur na inname nog heftige closed eye visuals gehad waardoor ik flunitrazolam heb genomen om te kunnen slapen. Dus wellicht is iets van een slaapmiddel achter de hand houden verstandig.

Mee eens, bij mij duurt 1P-LSD ook zo'n 14 tot 16 uur

Marjo

Newbie
De zegels zijn 150... Kan je ze doormidden breken? Als dat zo is dan kom ik op 75 uit

Laatst bewerkt:

Memento

Bewuste gebruiker
@Marjo ik zou de foto even verwijderen uit je post, hierop staat namelijk je vendor vermeld en dit is tegen de forumregels.

verder kan je een zegel door de midden knippen ja, hou de zegel wel vast met een pincet en niet met je handen het kan namelijk via de huid al opgenomen worden.

Memento

Bewuste gebruiker
Oh ik zie nu dat het pellets zijn, ja deze zou je doormidden kunnen breken. Weet niet of daarvoor hetzelfde geldt als bij zegels met opname via de huid?

Marjo

Newbie
@Marjo ik zou de foto even verwijderen uit je post, hierop staat namelijk je vendor vermeld en dit is tegen de forumregels.

verder kan je een zegel door de midden knippen ja, hou de zegel wel vast met een pincet en niet met je handen het kan namelijk via de huid al opgenomen worden.

Sorry, ik wist niet dat het tegen de regels was maar ik heb het verwijderd!

R

Revolutionair

Gast
Ho ho, 150 is nog een flinke dosering, zeker voor iemand nieuw met het middel. Aangezien 1P wel heel wat anders is dan truffels/paddo's, is het denk ik aan te raden iets voorzichtiger te beginnen.

Moet je anders doseren als bij Lsd of komt het een beetje overeen?

Heb zelf ook interesse in (1P-)LSD, laat je het hier weten hoe het gegaan is? ^_^

Ik dus ook. Alleen is Lsd geweldig! En waarom iets om wisselen wat al goed werkt? Dus ik twijfel nog.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Moet je anders doseren als bij Lsd of komt het een beetje overeen?
Moeilijk te zeggen voor mij, aangezien mijn lsd destijds altijd vrij zwak was en ik ook niet wist hoeveel er op mijn zegels hoorde te zitten. 1 zegel kwam vaak gevoelsmatig meer overeen met een halve tot 3 kwart zegel 1P of ALD-52 van 100 ug, maar ook dat is achteraf praten.

Wel wordt gezegd dat ze elkaar niet zoveel horen te ontlopen qua sterkte, mits je dus weet dat wat er op je zegels zit ook echt klopt.

Ik dus ook. Alleen is Lsd geweldig! En waarom iets om wisselen wat al goed werkt? Dus ik twijfel nog.
Er is het voordeel van over het algemeen ook echt krijgen wat staat aangegeven. En niet allemaal tussenpersonen waar je stuff eerst langs moet gaan over misschien wel een lange periode van tijd. Deze middelen zijn vrij gevoelig voor de elementen namelijk, dus moet je er maar op vertrouwen dat ze juist worden verpakt en opgeslagen en je dus uiteindelijk krijgt waar je voor betaald. Een RC vendor gaat professioneel met het spul om mag je verwachten. Daarnaast is het ook easy om wat te bestellen bij een RC vendor, terwijl je voor lsd-25 misschien wel lang moet zoeken. Veel dealers hebben het namelijk niet. Maar dat is voor jou wellicht niet een punt als jij geregeld lsd gebruikt. Misschien is het in sommige regio's ook wel makkelijk te verkrijgen.

R

Revolutionair

Gast
Er is het voordeel van over het algemeen ook echt krijgen wat staat aangegeven. En niet allemaal tussenpersonen waar je stuff eerst langs moet gaan over misschien wel een lange periode van tijd. Deze middelen zijn vrij gevoelig voor de elementen namelijk, dus moet je er maar op vertrouwen dat ze juist worden verpakt en opgeslagen en je dus uiteindelijk krijgt waar je voor betaald. Een RC vendor gaat professioneel met het spul om mag je verwachten. Daarnaast is het ook easy om wat te bestellen bij een RC vendor, terwijl je voor lsd-25 misschien wel lang moet zoeken. Veel dealers hebben het namelijk niet. Maar dat is voor jou wellicht niet een punt als jij geregeld lsd gebruikt. Misschien is het in sommige regio's ook wel makkelijk te verkrijgen.

Ja ik weet wat je bedoeld. Gelukkig heb ik iemand die het heel professioneel afhandeld.

Tijdje terug bij een dealer besteld die alleen maar goed spul heeft. Coke,pillen, keta noem maar op.
Dus ik denk haal wat zegels bij hem.
Zit ik in de auto pakt hij een wiet zakje met een vel zegels en scheurd met zijn blote handen een paar zegels af :tearsofjoy:

Ik zeg tegen hem wat doe je?
Met alleen al deze handeling verpest hij het hele velletje! Ze zaten geeneens verpakt! Los in een wiet zakje..

Kreeg ik een grote bek...
Ik verkoop al 8 jaar je hoeft mij niet te vertellen hoe ik het moet doen bla bla.

Terwijl alles bij hem getest op het hoogste niveau is. Maar dan weet hij niet met Lsd om te gaan.
Erg jammer hij en zijn compagnons brengen niks meer naar mij.
Dat is wel balen.
Hij had altijd coke van 80% en toen 1 dag kwam hij aanzetten met een pakje waar ik de versnijdings middel al rook. (Was een driver, hij niet zelf).
Dus ik leg hem dat uit dat zijn driver versnijd, geloofd hij mij niet.
Weg lijn erg jammer want wie er achter zit leverd voor de rest kwaliteit.
Alleen dat mensen dat niet snappen van Lsd is jammer..

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nou, dan was het voor mij ook meteen klaar geweest. Ongelofelijk dat zo iemand dat niet weet nee.

रति

Wijs gebruiker
Hi!

Hoe was jouw eerste ervaring met 1p-LSD? Had je al eens eerder getript?

रति

Wijs gebruiker
Hallo allemaal!!

Ik heb een vraagje......
Morgen krijg ik 1P LSD binnen en wil het dit weekend thuis eens uitproberen.
Nu vraag ik mij af hoelang zo'n trip duurt, dan weet ik ongeveer welke tijdstip ik het in kan nemen..

Mijn vriend blijft nuchter...
Ik heb al wel wat ervaring met drugs... Paddo's, mdma, xtc, truffels...

Nu erg nieuwsgierig naar 1P LSD..
Wat is een mooie dosis om ermee te beginnen en te trippen?

Alvast dank voor de info!

Groetjes!!
Hoe is je trip gegaan? Heb je uiteindelijk de helft van de pellet genomen?

Memento

Bewuste gebruiker
Hoe was jouw eerste ervaring met 1p-LSD? Had je al eens eerder getript?

Was erg heftig, ik heb 2x 2cb gebruikt (18mg & 22 mg) waar ik toen best heftig op reageerde als ik keek hoe vrienden het op dezelfde dosering ervaarden.

maar lsd was wel echt van een heel ander niveau, de eerste 3 a 4 uur waren visueel echt heel gaaf maar ook op het randje van wat ik als prettig ervaar. En daarna vooral heel erg in mn hoofd gaan zitten, eigenlijk de hele tijd zoekend naar wat dit nou met mij deed, of ik hier nog een boodschap uit kon halen etc. Achteraf denk ik dat ik er misschien nog niet klaar voor was omdat ik met gemengde gevoelens erop terugkijk, dus wellicht in de toekomst ooit een betere ervaring als ik er dan weer voor open sta!

रति

Wijs gebruiker
Was erg heftig, ik heb 2x 2cb gebruikt (18mg & 22 mg) waar ik toen best heftig op reageerde als ik keek hoe vrienden het op dezelfde dosering ervaarden.

maar lsd was wel echt van een heel ander niveau, de eerste 3 a 4 uur waren visueel echt heel gaaf maar ook op het randje van wat ik als prettig ervaar. En daarna vooral heel erg in mn hoofd gaan zitten, eigenlijk de hele tijd zoekend naar wat dit nou met mij deed, of ik hier nog een boodschap uit kon halen etc. Achteraf denk ik dat ik er misschien nog niet klaar voor was omdat ik met gemengde gevoelens erop terugkijk, dus wellicht in de toekomst ooit een betere ervaring als ik er dan weer voor open sta!
Toch bijzonder zo’n eerste keer LSD. Ik denk dat je, wanneer je er op een later moment meer afstand van hebt kunnen nemen zal zien dat het toch een opening in je heeft gecreëerd! :) De doors of perception zeg maar. Vond je vooral de start van de trip niet heftig? Mijn ervaring met LSD was dat vooral het begin turbulent was. Daarna kom je meer in rustiger vaarwater. Het klinkt ook of je alleen hebt getript, zonder iemand erbij. Dat is in elk geval heel goed, want iemand erbij kan ervoor zorgen dat je minder diep gaat.
Heb je al eens truffels geprobeerd? Daar kan je gevoelsmatig een veel betere verbinding mee krijgen. Mijn ervaring met LSD is dat het je meesleept, of je wil of niet. Wat soms kan resulteren in een heavy ride... Truffel/psilo legt echt een connectie met je gevoel. Ik kan de intensiteit van een truffeltrip beïnvloeden door me er al dan niet aan over te geven.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Een RC vendor gaat professioneel met het spul om mag je verwachten.

Hier kun je echt NIET van uitgaan!

De RC-wereld is super shady. De websites doen net alsof het allerlei superschone en professionele labs zijn die het maken, met allerlei chemici in witte labjassen en veiligheidsbrillen. Maar dat zijn gewoon stockfoto's.

Ik weet niet of je ooit (echte) foto's hebt gezien van de Chinese labs waar RC's gemaakt worden? Die bestaan vaak uit smerige en versleten fabriekshallen waar allerlei bruin-geworden glaswerk dat tussen twee syntheses niet goed schoongemaakt wordt. De vendors hebben vaak in zo'n loods de stoffen gewoon open en bloot op een hoopje liggen. Of ze hebben één ruimte waarin tientallen verschillende middelen liggen opgeslagen, waardoor makkelijk kruisbesmetting kan ontstaan. Zeker bij vendors die ook heel potente stoffen verkopen zoals synthetische cannabinoïden of fentanyl-derivaten is dat een risico.
Dat het wel eens misgaat met de productie of opslag kun je ook merken bij het testen van RC's. Met enige regelmaat blijkt er een 'onbekende stof' in een sample te zitten.

(Lees ook deze goede longread van een journalist die undercover gaat in de Chinese rc-wereld:
https://www.vice.com/en_us/article/3kxdbb/how-i-infiltrated-a-chinese-drug-lab )

Als we het hebben over lysergamides: die worden meestal door één welbekend bedrijf geproduceerd dat groot vertrouwen geniet in de RC-community. Maar waar komt dat vertrouwen precies vandaan? Ik heb nog nooit foto's of video's gezien van hun laboratoria. Ze sturen wel af en toe mails waarin ze het een en ander uitleggen over het productieproces, maar wie zegt dat dat klopt? Hoe ze zich presenteren naar de buitenwereld is allemaal marketing, en hoe het echt zit kunnen we niet controleren. In deze wereld is iedereen op zijn hoede voor de overheid. Er zijn geen controleinstanties. Er zijn geen richtlijnen. En er zijn dus ook geen standaarden voor veiligheid of hygiëne.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bedankt voor de heads up. Waarom ik dat zei is omdat er vendors zijn met een goede naam en goede "reviews" en professionele verzending/verpakking, consistente kwaliteit, etc. Maar je hebt wel gelijk dat je er nooit vanuit kunt gaan dat dit ook altijd zo is.

Pas als deze stoffen in de apotheek verkrijgbaar zouden zijn is dat pas het geval.

Neo-Shulginist

Badass junkie
We hebben wel één interessant inkijkje gekregen in de meest gerespecteerde RC-vendor die heeft bestaan, helaas toen het bedrijf werd opgerold door de Spaande politie.

Je kan verwachten dat dit dé top-notch is geweest van de RC-wereld. Scientific Innovation stond bekend om betrouwbare kwaliteit en zuivere stoffen. Ze zeiden dat ze na aanschaf van de middelen zelf vaak nog een zuiveringsprocedure uitvoerden om betere kwaliteit te krijgen, maar of dat klopt weten we niet.

Ik moet zeggen dat als ik deze video bekijk, ik toch weer een beetje schrik van hoe het er in het echt uitziet. Het is een vrij klein kantoortje waar allerlei middelen door elkaar liggen. Het is allemaal wel gelabeld en enigszins georganiseerd, maar het is ook niet zo strak geregisseerd dat het onmogelijk is om stoffen door elkaar te halen. Nu had SI een goed track record van nooit mislabelling. Maar als ik dat kantoor zie dan denk ik niet dat dat per se lag aan hun organisatiestructuur. Want een foutje is zo gemaakt als je 150+ stoffen in een kantoortje hebt rondslingeren.

En ik ga er dus van uit dat de meeste andere vendors nóg slordiger te werk gaan.

रति

Wijs gebruiker
We hebben wel één interessant inkijkje gekregen in de meest gerespecteerde RC-vendor die heeft bestaan, helaas toen het bedrijf werd opgerold door de Spaande politie.

Je kan verwachten dat dit dé top-notch is geweest van de RC-wereld. Scientific Innovation stond bekend om betrouwbare kwaliteit en zuivere stoffen. Ze zeiden dat ze na aanschaf van de middelen zelf vaak nog een zuiveringsprocedure uitvoerden om betere kwaliteit te krijgen, maar of dat klopt weten we niet.

Ik moet zeggen dat als ik deze video bekijk, ik toch weer een beetje schrik van hoe het er in het echt uitziet. Het is een vrij klein kantoortje waar allerlei middelen door elkaar liggen. Het is allemaal wel gelabeld en enigszins georganiseerd, maar het is ook niet zo strak geregisseerd dat het onmogelijk is om stoffen door elkaar te halen. Nu had SI een goed track record van nooit mislabelling. Maar als ik dat kantoor zie dan denk ik niet dat dat per se lag aan hun organisatiestructuur. Want een foutje is zo gemaakt als je 150+ stoffen in een kantoortje hebt rondslingeren.

En ik ga er dus van uit dat de meeste andere vendors nóg slordiger te werk gaan.
Bedankt voor delen, heel interessant. Ziet er nou niet bepaald clean uit inderdaad. Maakt me nieuwsgierig naar hoe die laboratoria er uit zien. Ik denk overigens dat de politie dit alles ook best spannend vindt. Dat muziekje... Zet er een vrolijk dansmuziekje onder en het filmpje ziet er meteen een stuk positiever uit :wink:

Memento

Bewuste gebruiker
Toch bijzonder zo’n eerste keer LSD. Ik denk dat je, wanneer je er op een later moment meer afstand van hebt kunnen nemen zal zien dat het toch een opening in je heeft gecreëerd! :) De doors of perception zeg maar. Vond je vooral de start van de trip niet heftig? Mijn ervaring met LSD was dat vooral het begin turbulent was. Daarna kom je meer in rustiger vaarwater. Het klinkt ook of je alleen hebt getript, zonder iemand erbij. Dat is in elk geval heel goed, want iemand erbij kan ervoor zorgen dat je minder diep gaat.
Heb je al eens truffels geprobeerd? Daar kan je gevoelsmatig een veel betere verbinding mee krijgen. Mijn ervaring met LSD is dat het je meesleept, of je wil of niet. Wat soms kan resulteren in een heavy ride... Truffel/psilo legt echt een connectie met je gevoel. Ik kan de intensiteit van een truffeltrip beïnvloeden door me er al dan niet aan over te geven.

Ik wil nog wel eens truffels gaan proberen, maar was daar huiveriger voor omdat ik meekreeg dat die trips wel wat duisterder konden zijn. Maar wat jij beschrijft klinkt wel fijn, ik had met lsd ook moeite om het tempo waarin alles ging bij te houden, dus truffels zijn dan een mooie optie voor een volgende trip!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik kan beamen dat psilo op momenten een verbinding met je gevoel legt (mits je daar voor open staat), maar ervaar zelf dan weer dat het juist psilo is die me meesleept, of ik dat nou wil of niet. Meesleept in de diepte van mijn gevoelswereld. Mij de dingen toont die ik van mezelf niet wil zien/voelen. En dat LSD mij juist veel meer de vrijheid geeft om dat zelf wel of niet op te zoeken. Al moet ik daarbij zeggen dat LSD soms wel voor een waterval aan gedachten zorgt en het (vooral wanneer ik mentaal moe begin te worden) soms moeilijk is om dat uit te schakelen.

Dit is eigenlijk ook de meer gangbare manier waarop mensen deze stoffen ervaren, afgaande op wat ik zie, hoor en lees hierover. Maar zoals altijd zijn er altijd mensen waar dit andersom is.

रति

Wijs gebruiker
Al moet ik daarbij zeggen dat LSD soms wel voor een waterval aan gedachten zorgt en het (vooral wanneer ik mentaal moe begin te worden) soms moeilijk is om dat uit te schakelen.
Dus dat heb je niet op truffels? Heeft het misschien ook meer met je vermoeidheid te maken? Want als ik moe ben en truffels neem, krijg ik een waterval van beelden (niet gedachten). Natuurlijk heb jij veel meer ervaring met trippen dan ik. En ik sluit niet uit dat ik me een volgende keer wanneer ik moe ben ook een waterval van gedachten krijg. De afgelopen keer heb ik het gecombineerd met phenibut, waar ik altijd lekker vrolijk en euforisch van word (zonder combinatie met tripmiddel). Wil niet zeggen trouwens dat ph. alleen vrolijke gevoelens toelaat en andere onderdrukt tijdens de trip. Beslist niet. Maar het zorgt er wel voor dat je wat minder zwaar met bepaalde boodschappen (tijdens de trip) omgaat. Ik las laatst dat mdma tegenwoordig wordt gebruikt voor therapeutische doeleinden. Maar ik ervaarde de combinatie truffel-phenibut ook als zeer geschikt voor trauma herstel. Toegegeven, ik moet deze combinatie nog heel vaak proberen om hier met zekerheid iets over te kunnen zeggen, maar met 20 gram truffels en 700 mg phenibut kreeg ik wel een aardig (diep!) beeld. Zo intens en emotioneel, maar tegelijkertijd heel positief (ik verwerkte de gedachten heel positief) terwijl de tranen mij soms over de wangen liepen vanwege de serieusheid van mijn gedachten op dat moment... (op andere momenten had ik juist heerlijke lachkicks en het bleef ook psychedelisch-vooral auditief: echo’s. Ik geef toe dat het zonder ph. meer psychedelische effecten geeft (vooral visueel cev & oev) maar op deze dosis is het soms ook wel een overkill aan psychedelische indrukken, vooral wanneer -als ik moe ben- ik niet de rust kan opbrengen mezelf lekker relaxed te blijven voelen... Verder is het voor het doel waarmee ik trip- het verwerken van oude trauma’s ook beter geschikt zonder dat je wordt afgeleid door de psychedelische indrukken, maar dat je juist dieper in je gevoel gaat... ph. helpt daarbij)
Los daarvan ga ik ook nog heel vaak zonder phenibut trippen hoor. Maar het voelt (met) heel natuurlijk. En ondanks dat ik nooit mdma heb gebruikt kan ik mij voorstellen dat de combi tr/ph daar veel mee gemeen heeft.
Maar ik dwaal af...

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dus dat heb je niet op truffels?
Op truffels (en paddo's) denk ik vrij weinig. Het zijn voor mij met name visuele en emotionele ervaringen. Natuurlijk, een emotie is ook vaak gekoppeld aan een gedachte, maar het is bij mij zeker niet zoals bij LSD waarbij er een stortvloed aan gedachtes over me heen komt die ik vervolgens allemaal ga analyseren door ze vanuit allerlei perspectieven te bekijken en doorgronden. Beide zijn psychedelica, maar het zijn compleet andere ervaringen voor me.

Heeft het misschien ook meer met je vermoeidheid te maken? Want als ik moe ben en truffels neem, krijg ik een waterval van beelden (niet gedachten).
Voor mij niet echt. Ik ben tijdens een psilo trip niet echt moe (wel sloom). Na de trip komt de moeheid pas. Komt misschien ook omdat psilo niet zo heel lang duurt (zoals LSD). En psilo is voor mij vrijwel standaard zeer visueel.

Interessant wat je zegt over phenibut, al zijn er ook wel wat risico's verbonden aan het gebruik daarvan en samen met het feit dat ik hou van middelen op zichzelf gebruiken, zal ik het waarschijnlijk niet gauw zelf proberen.

En ondanks dat ik nooit mdma heb gebruikt kan ik mij voorstellen dat de combi tr/ph daar veel mee gemeen heeft.
Waarschijnlijk heb je dit vaker gezegd en heb ik hier vaker op gereageerd, maar je hebt nog nooit MDMA gebruikt!? Dat is imo toch wel iets wat je een keer meegemaakt moet hebben, zij het in sociale setting of introspectieve setting in je eentje. Het is 1 van de ervaringen die je wel echt bij blijft en kan zoals je al aangaf zeer therapeutisch zijn als je het op een introspectieve manier (evt. met begeleiding) gebruikt. Het is voor mij ook alweer een tijd geleden en alleen door het feit dat jij het er nu over hebt begint het alweer te kriebelen bij mij. :wink:

Aan de andere kant, als ik onderstaande afbeelding had gezien voordat ik ooit MDMA had gedaan, dan weet ik niet of ik het zelf had gedaan:

serotonin_present.jpg

Is een avondje (heel erg veel) plezier dit waard? Gezegd wordt dat MDMA verantwoord gebruiken niet veel kwaad kan, maar dit is toch wel een drastisch verschil.

रति

Wijs gebruiker
maar ervaar zelf dan weer dat het juist psilo is die me meesleept, of ik dat nou wil of niet. Meesleept in de diepte van mijn gevoelswereld. Mij de dingen toont die ik van mezelf niet wil zien/voelen.
Misschien komt het doordat je op zo’n moment vecht tegen jezelf (dingen niet willen zien). Misschien als je je er juist voor openstelt, je gevoel jou de ruimte geeft het in jouw eigen tempo te doen? Ik kan natuurlijk opnieuw alleen uit eigen ervaring spreken- wanneer dingen mij iets te snel gaan, kan ik de trip op dat niveau houden, tot ik er aan gewent ben. Ik blijf ahw op die trede van de trap; en wanneer ik er aan gewent ben gaat de trip pas naar een dieper niveau. Of zoals de afgelopen keer, ik na een uur merkte dat ik er nog steeds niet in zat en ik me realiseerde dat ik mij onbewust tegen de trip verzette. Er was geen frictie. De trip werd niet ‘bad’ zogezegd. Maar vanaf het moment dat ik mij overgaf aan de trip ging ik pas trippen en zat ik er ook vrij snel heel lekker in :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Misschien komt het doordat je op zo’n moment vecht tegen jezelf (dingen niet willen zien). Misschien als je je er juist voor openstelt, je gevoel jou de ruimte geeft het in jouw eigen tempo te doen? Ik kan natuurlijk opnieuw alleen uit eigen ervaring spreken- wanneer dingen mij iets te snel gaan, kan ik de trip op dat niveau houden, tot ik er aan gewent ben. Ik blijf ahw op die trede van de trap; en wanneer ik er aan gewent ben gaat de trip pas naar een dieper niveau. Of zoals de afgelopen keer, ik na een uur merkte dat ik er nog steeds niet in zat en ik me realiseerde dat ik mij onbewust tegen de trip verzette. Er was geen frictie. De trip werd niet ‘bad’ zogezegd. Maar vanaf het moment dat ik mij overgaf aan de trip ging ik pas trippen en zat ik er ook vrij snel heel lekker in :)
Het is meer zo denk ik:

Jarenlang heb ik juist psilo gedaan omdat ik juist wilde dat psilo mij verder pushte. Ik wist vaak ook niet wát het dan was wat ik niet wilde voelen. Psilo maakte mij dat in die trips dan duidelijk door mij in het diepe te gooien. Het was vaak dan ook een kwestie van de moed verzamelen om weer te beginnen aan een trip. Achteraf kon ik dan begrijpen waarom ik bepaalde dingen niet wou voelen en wat mijn manieren waren om die kwesties (onbewust) te ontwijken. Bij LSD ontbreekt dat verder pushen (tot op heden) bij mij. Daar kies ik meestal wat ik zelf wil zien/voelen en kom ik daardoor vaak niet bij die hele diepe blokkades. Naar LSD (en soortgelijke psychedelica) keek ik dan ook altijd uit, niet naar psilo. :wink:

रति

Wijs gebruiker
maar het is bij mij zeker niet zoals bij LSD waarbij er een stortvloed aan gedachtes over me heen komt die ik vervolgens allemaal ga analyseren door ze vanuit allerlei perspectieven te bekijken en doorgronden.
Ik herinner me idd die vele gedachten op LSD. Was niet heel erg fijn idd. Zonder die overload zou het fijner zijn. Ik denk dat ik het in het algemeen gesproken niet heel fijn vind teveel in mijn kop te zitten.
Ik ben tijdens een psilo trip niet echt moe (wel sloom)
oja, ik ook niet. Maar ik doelde eigenlijk op vermoeidheid door bijv. te weinig slaap de nacht van te voren. Ik had je zin idd niet goed gelezen.
al zijn er ook wel wat risico's verbonden aan het gebruik daarvan
Welke risico’s? Je bedoeld mogelijke verslaving? Ik ben zelf nog nooit ergens aan verslaafd geraakt. Ondanks dat ik sterk verslavende middelen heb gebruikt (waaronder opium en zelfs crack :astonished::mask::laughing:). Verslaving heb je zelf in de hand door verantwoording te nemen voor je eigen beslissingen. Je bent zogezegd niet de slaaf van de dingen die je ‘overkomen’.
en samen met het feit dat ik hou van middelen op zichzelf gebruiken
Psilo is ook een verzameling van stofjes. Als je dat niet wil moet je beter bijvoorbeeld pure psilocybine nemen... Het is inderdaad wel zo dat in de truffel een heel mooie natuurlijke balans is tussen alle verschillende stofjes. Maar ik zie niet in waarom je bepaalde werkingen binnen een plant niet kan stimuleren en andere wat afzwakken. Als dat natuurlijk voelt, is het ok lijkt mij. Je kan zo je trip zelf wat ‘designen’ naar het doel waarvoor je het wil gebruiken. Dat vind ik persoonlijk bijvoorbeeld ook wel een groot voordeel van de huidige tijd met al die RC stofjes! :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Begrijpelijk. Maar ook jammer. En het zou niet zo hoeven te zijn.
Psilo is alsnog altijd mijn favoriet geweest. Juist omdat het me ver voorbij mijn comfortzone bracht. Niet dat het alleen maar zwaar werken was, maar de eerste uren meestal wel. Maar om daar dan doorheen te werken en dat achter me te laten zorgde wel voor een veel dieper geluk dan ik ooit op LSD heb meegemaakt.

रति

Wijs gebruiker
maar je hebt nog nooit MDMA gebruikt!? Dat is imo toch wel iets wat je een keer meegemaakt moet hebben
Is een avondje (heel erg veel) plezier dit waard?
Hoe je in één bericht een lekker snoepje kan voorhouden en daarna zeggen het beter niet te nemen. :tearsofjoy: . Ik wilde eigenlijk al eens ooit mdma gebruiken, maar wil het in eerste instantie niet alleen gebruiken. Lijkt me veel fijner het in een sociale context te gebruiken. Ik meen trouwens recent te hebben gelezen dat die schade aan mdma gebruikers minder ernstig en blijvend is dan eerdere onderzoeken aangaven?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja ik ben er zelf ook geconflicteerd over. :laughing:

Dat van die nieuwe onderzoeken weet ik niets van, maar dat zou mooi zijn.

रति

Wijs gebruiker
Psilo is alsnog altijd mijn favoriet geweest. Juist omdat het me ver voorbij mijn comfortzone bracht. Niet dat het alleen maar zwaar werken was, maar de eerste uren meestal wel. Maar om daar dan doorheen te werken en dat achter me te laten zorgde wel voor een veel dieper geluk dan ik ooit op LSD heb meegemaakt.
Ja! En dat komt denk ik doordat het zo’n werkelijke connectie maakt met jezelf. Ik vind zelf LSD té abstrakt en onpersoonlijk.

Bovenaan