Er is het voordeel van over het algemeen ook echt krijgen wat staat aangegeven. En niet allemaal tussenpersonen waar je stuff eerst langs moet gaan over misschien wel een lange periode van tijd. Deze middelen zijn vrij gevoelig voor de elementen namelijk, dus moet je er maar op vertrouwen dat ze juist worden verpakt en opgeslagen en je dus uiteindelijk krijgt waar je voor betaald. Een RC vendor gaat professioneel met het spul om mag je verwachten. Daarnaast is het ook easy om wat te bestellen bij een RC vendor, terwijl je voor lsd-25 misschien wel lang moet zoeken. Veel dealers hebben het namelijk niet. Maar dat is voor jou wellicht niet een punt als jij geregeld lsd gebruikt. Misschien is het in sommige regio's ook wel makkelijk te verkrijgen.
Ja ik weet wat je bedoeld. Gelukkig heb ik iemand die het heel professioneel afhandeld.
Tijdje terug bij een dealer besteld die alleen maar goed spul heeft. Coke,pillen, keta noem maar op.
Dus ik denk haal wat zegels bij hem.
Zit ik in de auto pakt hij een wiet zakje met een vel zegels en scheurd met zijn blote handen een paar zegels af
Ik zeg tegen hem wat doe je?
Met alleen al deze handeling verpest hij het hele velletje! Ze zaten geeneens verpakt! Los in een wiet zakje..
Kreeg ik een grote bek...
Ik verkoop al 8 jaar je hoeft mij niet te vertellen hoe ik het moet doen bla bla.
Terwijl alles bij hem getest op het hoogste niveau is. Maar dan weet hij niet met Lsd om te gaan.
Erg jammer hij en zijn compagnons brengen niks meer naar mij.
Dat is wel balen.
Hij had altijd coke van 80% en toen 1 dag kwam hij aanzetten met een pakje waar ik de versnijdings middel al rook. (Was een driver, hij niet zelf).
Dus ik leg hem dat uit dat zijn driver versnijd, geloofd hij mij niet.
Weg lijn erg jammer want wie er achter zit leverd voor de rest kwaliteit.
Alleen dat mensen dat niet snappen van Lsd is jammer..