Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook van deze uitspraak moet je je geen zak aantrekken..Paddoboy zei:oja buiten diene verschrikkelijke afkick dan ook dan
Taat zei:Ook van deze uitspraak moet je je geen zak aantrekken..Paddoboy zei:oja buiten diene verschrikkelijke afkick dan ook dan
Ik heb in 99% vd gevallen geen kater als ik speed gebruik..
Beetje moe of niet al te happy oké, maar het valt reuze mee, als je maar goed blijft eten en drinken tijdens gebruik..
Natuurlijk ook niet teveel pakken zodat je nog wat kunt slapen/rusten (ook al word dit de 1e keer lastig)
Als je dit doet heb je nauwelijks ergens last van na gebruik
paraobi zei:oeh, nice :P want wil eigenlijk niet meer zo klapperkaken, mn vriendin gaat altijd mee naar feesten en ze vind het onderhand niet meer zo leuk.. dus.
ik was laatst bij een gast thuis, en die had pep gehad, maar die was juist best rustig.. praatte wel erg veel :/

Volgens mij zo lang als een klein vloetje, ong 2mm dik?paraobi zei:misschien een voorbeeld van wat voor een lijn ik nodig zou hebben foto ofzo? heb namelijk geen idee..
binnekort maar eens gaan zoeken dan!![]()

Weet eigelijk niet waarom ik er OOK neerzette :PPaddoboy zei:Taat zei:Ook van deze uitspraak moet je je geen zak aantrekken..Paddoboy zei:oja buiten diene verschrikkelijke afkick dan ook dan
Ik heb in 99% vd gevallen geen kater als ik speed gebruik..
Beetje moe of niet al te happy oké, maar het valt reuze mee, als je maar goed blijft eten en drinken tijdens gebruik..
Natuurlijk ook niet teveel pakken zodat je nog wat kunt slapen/rusten (ook al word dit de 1e keer lastig)
Als je dit doet heb je nauwelijks ergens last van na gebruik
... als het bij mij kan gebeuren dat ik een harde afkick heb
kan het hem ook overkomen toch?
en hoe bedoel je van: OOk van deze uitspraak moet je geen....
welke uitspraken moet hij dan ook niet van aantrekken?
voor duidelijkheid ik wil geen discussie maar het moest ff van me schouder![]()
greetz