uhm... Pijnstillers?

Chimera

Bewuste gebruiker
Als je Borderliners over 1 kam scheert, dan ja.. Heb je het ook persoonlijk tegen mij ja..

Anyway.. Geen zin om hier verder een discussie van te maken en mijn ervaringen hier neer te zetten, en zo ook het gevoel etc wat erbij komt kijken. Geloof me wel aub, dat het een heel krap wereldje is. Treurige is dat mensen jaar in jaar uit hetzelfde doen wat niet werkt. Ik ben gestopt met alles wat op hulp leek en ben me gaan storten op boeken, en dat is het beste wat ik ooit heb kunnen doen. Maar in de tijd van automutilatie, slaan etc etc. Wist niemand in mijn omgeving er wat van.. Dus het is echt niet een aandacht `ziekte´. Wellicht zijn er mensen die het gebruiken, en die inderdaad aandacht vragen (lees smeken). Maar dat is niet zoveel of zelfs meer dan de mensen die er écht een probleem mee hebben.

Ok.. sorry.. dat was het echt :beer:

Anyway... Ik zal eens vragen WAT te heeft gehad.. zal der even met je termen en ingredienten confronteren :wink: De reden waarom precies zal ik inderdaad ook nog even vragen.. Want gewoon ineens ZIN hebben om IETS te snuiven... :rolleyes:

Grtz
Remko

matthijs

Badass junkie
Ik wist dit ook niet, maar sowieso...meestal is het bij persoonlijkheidsstoornissen wat genuanceerder dan veel mensen denken. Iemand met Gilles de la Tourette is ook niet de hele dag aan het schelden...

BacingsPen

Badass junkie
Chimera zei:
Als je Borderliners over 1 kam scheert, dan ja.. Heb je het ook persoonlijk tegen mij ja..

Anyway.. Geen zin om hier verder een discussie van te maken en mijn ervaringen hier neer te zetten, en zo ook het gevoel etc wat erbij komt kijken. Geloof me wel aub, dat het een heel krap wereldje is. Treurige is dat mensen jaar in jaar uit hetzelfde doen wat niet werkt. Ik ben gestopt met alles wat op hulp leek en ben me gaan storten op boeken, en dat is het beste wat ik ooit heb kunnen doen. Maar in de tijd van automutilatie, slaan etc etc. Wist niemand in mijn omgeving er wat van.. Dus het is echt niet een aandacht `ziekte´. Wellicht zijn er mensen die het gebruiken, en die inderdaad aandacht vragen (lees smeken). Maar dat is niet zoveel of zelfs meer dan de mensen die er écht een probleem mee hebben.

Anyway... Ik zal eens vragen WAT te heeft gehad.. zal der even met je termen en ingredienten confronteren :wink: De reden waarom precies zal ik inderdaad ook nog even vragen.. Want gewoon ineens ZIN hebben om IETS te snuiven... :rolleyes:

Grtz
Remko

Hadden ze idd niet mogen zeggen. Het is alleen wel logisch dat ze denken, mensen met borderline vragen om aandacht. Het is misschien niet altijd zo maar ik denk wel dat mensen met borderline aandacht nodig hebben. Ze moeten geholpen worden en hebben zeker weten aandacht nodig! Dus tja... snap wel dat ze dat zo gezegd hebben...

Mac...

Badass junkie
Ok, mijn excuus voor de lechte formulering van mijn woorden dan. Mijn ervaringen met bl-ers zijn echter dat ze altijd om aandacht schreeuwen. En soms echt schreeuwen, maar wil ook niet het groepje bl-ers over 1 kam scheren, dus mijn excuus hiervoor.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
persoonlijkheidsstoornissen en vooral borderline zijn, volgens mij, HEEL ingewikkeld, en verschillen ENORM van persoon tot persoon.

ik zelf heb een relatie met een meisje met borderline gehad (het was toen nog niet bekend dat ze dat had, hoorde ik pas maanden nadat het uit was), en die trok pathologisch aandacht, manipuleerde, enzovoorts.

ook een meisje gezien met een heel vriendelijk, zelfs lief karakter, waarin het zich, van wat ik heb gezien dan, vooral uitte in zelfhaat en extreme moodswings.

een discussie of het pijnstiller-snuiven al dan niet aandachttrekken is, of überhaupt een discussie of borderliners aandacht trekken, is m.i. dan ook onrealistisch (je KUNT ze NIET over 1 kam scheren, zoals gezegd! FEIT!), en kwetsbaar bovendien. mensen die de pech hebben een dergelijke stoornis te hebben zouden hierdoor gekwetst kunnen worden. als ik een moderator was zou ik deze discussie beëindigen

Mac...

Badass junkie
Ja en als iemand pijnstillers snuift (is in mijn ogen ook drugs gebruiken) mag er best over de oorzaak daarvan gespeculeerd worden. Hoeft toch niet alleen over de drugs zelf te gaan, maar ook over de oorzaken daarvan. Ben blij dat er een serieuze discussie aan de gang is. Maar om het hier nou over te hebben is wel heel erg off-topic.

dallandra

Wijs gebruiker
Chimera zei:

Grtz

bij deze mijn excuses.
was wel onnadekend ja...
Remko

dallandra

Wijs gebruiker
dallandra zei:
Chimera zei:

Grtz

Remko

bij deze xcuses.
zo moet ie wezen.

Chimera

Bewuste gebruiker
:wave:

allrighty.. Bedankt voor de corrigeringen en de serieusere kijk etc :wink:

Hoe dan ook blijft het wel een gevoelig onderwerp namelijk, mensen onderschatten het gigantisch. Ik heb verschillende mensen "gekend" die nu niet meer zijn dankzij bps, de mensen die het niet serieus namen en ook de "hulpverlening". Heb gisternacht een mega stuk geschreven over hoe ik alles zie, zo ook de psychische hulpverlening en psychologie in het algemeen. Als mensen niets te doen hebben, ken ik de link wel plaatsen :grin:

Ik heb vandaag aan der gevraagd wat het precies voor een pijnstillers zijn, etc. Misschien ken je daaruit informatie doorpassen, Fneawognfkgln?

(hoe KOM je op die nick?)

grtz
Rem

lawnmover

Newbie
pijnstillers

eey man ik ben zelf ook verslaafd aan pijnstillers hele zware genaamd (Zaldiar).
maar ik ben nu aan het afbouwen omdat het in pricipe gewoon troep is.
want, als je bijvoorbeeld gaat slapen en je word de volgende ochtend wakker, heb je zo'n verschrikkelijke pijn omdat, je lichaam eraan gewend is.
maar als ik dus geen pijnstillers in neem dan voel je die afkick verschijnselen en dat doet zoooo pijn dat is gewoon niet meer normaal maarja ik ben nu dus aan het afbouwen.
het zijn pijnstillers voor volwassene en je mag er maar 2 per dag nemen.
en ik neem er 13 op een dag dus dat is een heeeele hoop verschil
maarja ik hoop dat het me gaat lukken om snel van die pijnstillers af te komen.
dit verhaal wilde ik even kwijt :P

gr Wesley

Bovenaan