Ik las laatst op een forum dat iemand verslaafd was geraakt aan pijnstillers.. en dan niet innemen zoals dat normalerwijs toch de allerdaagse gebeurtenis is, neen... Mevrouw prakt het geheel en snuift het goedje dan op.. Ze claimt nu dat ze verslaafd is.. Heeft iemand daar ooit van gehoord? Of misschien gedaan? Vind het nogal een raar gegeven eigenlijk..
Zo hoorde ik vanmiddag dat je het ook ken roken, en dat dat je een tunnelvision geeft
Ik zal het zelf niet proberen, maar ben gewoon even nieuwsgierig naar eventuele ervaringen enzo. Misschien ken ik dat weer doorspelen naar haar toe, want ook al doet ze het wel, ze wil het dus blijkbaar niet..
Nou ich bin benieuwd,
Latex
Remko
Zo hoorde ik vanmiddag dat je het ook ken roken, en dat dat je een tunnelvision geeft
Ik zal het zelf niet proberen, maar ben gewoon even nieuwsgierig naar eventuele ervaringen enzo. Misschien ken ik dat weer doorspelen naar haar toe, want ook al doet ze het wel, ze wil het dus blijkbaar niet..
Nou ich bin benieuwd,
Latex
Remko
aspirine, de eerste echte pijnstiller, die toen alcohol, opium en kruiden verving, in 1880 ofzo, was toen een wonderontdekking, net zoals penicilline na de oorlog... aspirine (werkzame stof acetylsalicylzuur) hielp toen enorm tegen de tuberculose en dergelijke ziektes wat de volksgezondheid zeer ten goede kwam. tegenwoordig denk men vaak dat een 'molletje aleen tegen hoofdpijn helpt en wordt het vaak onderschat maar het zijn ZEER nuttige medicijnen