Ben het met willemvaag eens,
pillen zijn bedoeld om te slikken.
Prozac heeft geen recreatieve waarde
Ritalin wel, maar als je ADHD hebt of ADD dan werkt het kalmerend ipv stimulerend, je kan dan beter een drug als MDMA eens doen of pep, ook al zal je ook van de pep een andere effect voelen dan standaard, beter gewoon de pillen slikken.
Ze zijn toch directwerkend? Dus dan zou ik ze niet verpulveren en Concerta XR pillen zijn zo goed gemaakt/geperst enzo, met 3 lagen,dat het echt moeilijk is zo een capsule te pletten.
Ik heb het eens geprobeerd, in de psychiatrie toen ik nog opgenomen was, heb toen 2 Concerta pillen proberen te pletten, lukte maar niet, toen gewoon ingenomen.
Het was al laat op de avond, ik had 24u individueel op mn kamer zitten ( had daarom iets voordat ik de concerta kon kopen en voor ik de capsules innam een tablet etumine gevraagd, sterk sederend neurolepticum.
Ik viel in slaap en voelde toen niets van de methylfenidaat.
De volgende ochtend werd ik wakker en ipv suf voelde ik me heel energiek en gestimuleerd voor de ganse dag bijna, dat was de Concerta die tijdens de nacht stilaan was beginnen werken.
Wel vreemd om wakker te worden, zeker niet onaangenaam
met recreatief gebruik van opiaten zou ik oppassen, veel opiaten ( oxycontin bv ) zijn sterker dan heroine ( de kwaliteit op straat is al niet goed) en pillen uit de apo zijn zuiverder.
Daarom vind ik ze soms gevaarlijker dan heroine zelf.
Snuiven zou ik niet doen, niet goed voor je neus nee, zoals willemvaag zei, met de bindmiddelen enzo.
Neem anders gewoon een hogere dosis Ritalin ( oraal) dan je therapeutische dosis, weet niet of je als AD(H)D-er je Ritalin kan misbruiken, en er recreatief effect van voelt.
Zo ja, dan zou ik een hogere dosering nemen zoals ik schreef.
Dan kan je er ook een iets hoger dan therapeutische dosering van je pijnstiller bij nemen.
Weet niet echt of het wel een leuk effect geeft
een upper+opiaat tesamen is eigenlijk upper+downer en dat is een aanslag op je lichaam