Masters of Hardcore

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lauu
  • Startdatum Startdatum
je hebt gelijk:P, iig is er ook een df meeting @ masters?, of komen we elkaar tijdens het "rondjes" lopen tegen :beer: iig ik heb er zin in!:D

We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draait :D Dan ben ik sowieso al in m'n nopjes.
Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken.

Serenity zei:
We kunnen wel een meeting organiseren als Radium draait :D Dan ben ik sowieso al in m'n nopjes.

in je nopjes? in je kisten toch? :lol:

Serenity zei:
Ik ben alleen nog nooit in de brabanthallen geweest dus ik zou niet weten bij welk voorwerp/obstakel we zouden kunnen afspreken.

we hebben jou toch als voorwerp/obstakel? :wink: :P

maarja wat zou handig zijn voor een meeting plek idd :s

Lauu zei:
Serenity zei:

Serenity zei:

Haha de kluisjes:P

masterpeppi zei:
Lauu zei:
Serenity zei:

Serenity zei:

Haha de kluisjes:P

misschien toch het beste idd :P zou niet weten waar anders...herriner me niet zoveel meer van de vorige keer :lol:

Hmm ik wil wel erg graag maar het zit er waarschijnlijk toch niet in. :(

Ik laat het wel weten als het uiteindelijk toch zou kunnen!

waar meeten we?

floorplan%20MOH%202009.jpgp

WC's is wel een goed plan. Om 02:00 bij de linkerwc als je met je hoofd naar de ingang staat.
Is dat een idee en dan bij de vrouwen :mrgreen: Kunnen jullie lekker chickies kijken totdat ik er aan kom ;)

Serenity zei:
WC's is wel een goed plan. Om 02:00 bij de linkerwc als je met je hoofd naar de ingang staat.
Is dat een idee en dan bij de vrouwen :mrgreen: Kunnen jullie lekker chickies kijken totdat ik er aan kom ;)

ja, Staan zij met een boner omdat ze Strak staan van de coke/speed :lol:

Serenity zei:

Wil je dit even aankruisen op het kaartje?:D (voor de zekerheid):P

gamerboy007 zei:
Serenity zei:

ja, Staan zij met een boner omdat ze Strak staan van de coke/speed :lol:

okee, als ik het nog kan vinden en er aan denk zie ik jullie daar, maar ik denk niet dat ik iemand herken

MEETING

Waar? Bij het Appeltje in Area 4....kijk maar op de kaart!
Hoelaat? Om 02:00

Ik draag een I <3 Early Hardcore T-shirt :D

floorplan%20MOH%202009.jpgp

Ik ben zelf te herkennen aan zwarte kleding, kisten en een sjaaltje, namelijk deze:
56590063.jpg
Vergis je niet want ik ben niet meer blond.
Lau weet iedereen wel te herkennen denk ik :D

jij herkent mij toch wel Minne? ik heb geen pretbek zoals normaal...wel een pepbek :lol: :rock:

ik draag dit shirt:

jfhfgj.jpg

:)

Terug
Bovenaan