Nou hè! Wijsheid komt met de jaren…? 😂😂😂 grapje. Ik ben nog wel een beetje een groentje hoor. Nu ik Mdma heb geprobeerd durf ik ook nog niet zo snel iets anders te proberen haha. Maar wellicht dat ook daarover mijn perspectief breder wordt en vooral mijn nieuwsgierigheid gewekt zal worden 😅. Nog tips qua psychedelica? Dat zou ik dan wel weer heel spannend vinden omdat dat je waarneming kan beïnvloeden, en ik dan wat angstig zou zijn voor een bad trip ofzo (toch weer die controlfreak he).
Nouja gebruik van drugs en wijsheid? haha!

Maar wat wel wijs is dat je hier op het forum bent en info aan het vergaren bent! En dat is gewoon (vind ik) harstikke belangrijk, groentje of niet.

En dat doe je harstikke goed! Nu ben ik van mijzelf ook een controlfreak maar ik kan echt genieten van psychedelica. Ondanks dat het soms een beetje als een achtbaan kan aanvoelen.
Grote favoriet van mij is 4-ho-met. Dat kan ik omschrijven als een steriele aanvoelende paddo's/truffels. Opkom fase voelt vaak wel als van "oh shit daar gaan we" maar daarna heerlijk gevoel. Slappe lach soms, heerlijke visuals. En de duur is enkele uurtjes. Persoon waar ik samen een keer mee getript had die zag weer geen visuals en voelde weinig.
De 4-ho-mipt voelt minder sterk aan.
5-meo-mipt is ook een favoriet en is eigenlijk een heel gangbare psych. Weinig visuals en voelt een beetje MDMA en LSD achtig. Alleen kun je nare body load ervaren. Een soort misselijke? druk op je lichaam. Mooie van deze tripmiddel is ook hoe meer je doseert hoe minder ik het persoonlijk leuker aan vind voelen.
5-meo-dipt nog niet zo heel veel ervaring mee. Het is wel iets 'wildere' dan de mipt versie.
1cP-LSD 100ug voelde best lekker! Alleen op een gegeven moment viel het toch zwaar en is het echt een marathon (+10 uur). Ik heb er een trip report over geschreven.
Paddo's en Truffels bij een grote dosis kunnen echt een flinke trip veroorzaken visueel maar ook mentaal en kunnen best heftig zijn. Al waren die trips heel bijzonder en mooi!
Verder is het heel persoonsafhankelijk hoe de drug aanslaat. Sommige voelen er weinig van sommige niet. Je goed inlezen en met kleine dosissen beginnen en niet te snel bijnemen omdat je niks voelt. Want soms duurt het gewoon wat net langer. Verder zou ik het op de begin van de middag ermee beginnen. Als je namelijk naar bed wilt gaan en het raast nog flink door je hoofd zou je zien dat je moeilijk in slaap komt :P
Ik kom later met een deel2... moet namelijk weer op pad