Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
haha dat komt wel goed dan, ook al zie ik niet altijd de zonzijde :PDrientje zei:Als je last hebt van HPPD is nooit verstandig om te gaan trippen.
Je wordt niet depressief als je een goed gemutst persoon bent die altijd de zonzijde van het leven ziet.
whyme zei:Alle drugsgebruik is af te raden bij HPPD, het wordt gewoon erger als je iets gebruikt.. Je kunt volgens mij nog beter 1x per maand trippen dan iedere week zuipen/blowen..
Voor zover ik weet kun je er ook niet vanaf komen, maar als iemand het weet, vertel het me![]()

whyme zei:pbwebmaster, dat wat jij hebt is geen hppdIedereen heeft zo'n vlekken als je in fel licht kijkt, het wordt pas hppd als die vlekken er na een paar minuten nog hangen
Ook die dingetjes die door je gezichtsveld vliegen zijn normaal, alleen iemand met hppd heeft dit veel extremer, of valt het hem iig veel meer op dan bij een gezond persoon.
Wat ik bij hppd had, is dat het in het begin niet echt opviel.. Als die vlekken eens wat langer blijven hangen, oké. Maar als ineens opvalt dat ze standaard er na meer dan een minuut nog hangen gaat er wel een belletje rinkelen dat er iets niet goed is. Vanaf dat punt ging ik meer op mijn zicht letten, en merkte ik al gauw dat er meer aan de hand is dan alleen die vlekken. Ik heb nu trouwens al iets van 3-4 weken niet geblowd, en ik merk wel dat ik er veel minder mee bezig ben, en dat ik er ook veel minder last van heb, hooray!![]()
electergie zei:intressant dit, ik heb er al van gehoord maar er nooit over opgezocht
zelf heb ik nu al een maand af en toe die small light point die net als atomen vliegen tegen elkaar en dat weer uit elkaar, ik dacht dit nooit met hppd te matchen
maar ik heb 't zeker niet constant
meestal gebeurt dit op een ochtend als ik wakker wordt, dan is een bepaalde oppervlak bedekt met die lichtpoints, maar dit dan voor een korte duur
vorig jaar heb ik wel een aantal ongewonne flashbacks gehad toen ik aan't fiets was:
toen kwam er een paars groene mini tank links in beeld en die flikkerde van rechts boven richting midden beneden mijn gezichtsveld
gelukkkig verdween die toen want anders sou ik 't wel lastig gehad hebben op de fiets
KoxBox zei:Van HPPD zelf heb ik niet zoveel last (behalve in het donker). Maar als ik me lang op iets concentreer gaat dat toch aardig bewegen, beetje morphen en van die dingen. Wel leuke bezigheid als ik op de bus ofzo zit te wachten, wat patronen in het asfalt kijken.![]()
Beanhead zei:Nog zoiets dat pep me heeft laten inzientijd om te stoppen met blowen (en drinken en roken)
KoxBox zei:Beanhead zei:Nog zoiets dat pep me heeft laten inzientijd om te stoppen met blowen (en drinken en roken)
Wat ga je dan wel nog gebruiken...
Beanhead zei:laat je vooral niet bangmaken

Beanhead zei:& Ik die dacht dat dat allemaal eigenlijk vrij normaal was. Komt misschien ook omdat ik dit al heb sinds dat ik klein was, dus voor al dat drugsgebruik![]()
Je kunt het alleen verminderen door minder drugs te gebruikenPetrovic zei:It's still there and it won't go away.