Heroine chinesen druppel te snel

ramon420

Newbie
Beste mensen

Heeft iemand nog tips en tricks voor het chinezen van heroine? Mijn druppel glijd namelijk best snel waardoor rook lastig te volgen is. Als ik het wat rechter houdt verbrand mijn druppel snel waardoor ik te veel verlies

Bedankt voor uw hulp

Ik hou zelf erg van schrijven, tekenen, muziek luisteren, draaien en maken (percussie, gitaar en sinds kort weer saxofoon), af en toe nog 's skateboarden (ey ik wordt ook een dagje ouder en begin het wel te voelen man, wekelijks gekneusde ledematen ben ik ook wel klaar mee haha)

Daarnaast kan ik genieten van op het moment vooral 1p- en 1cP-lsd. Af en toe eens wat anders. Soms een beetje wiet of hash maar dat eigenlijk vrijwel altijd in combinatie met of aan het eind van wat anders. En "the usual" alcohol ofcourse.

Is dat ook een hobby? Voor mij wel. Dat is wat het moet zijn in elk geval. Iets waar uit je plezier, ontspanning, inspiratie en creativiteit haalt. Iets dat je doet reflecteren op het geweldige Bestaan en dat nóg geweldiger maakt.

Ik heb zelf geen ervaring met Heroine maar kan me voorstellen dat je probleem errug frustrerend is! Ik heb zelf wel een aantal keer gehad dat ik even bewust uitademde voor een snuif en daarmee dan m'n shit van tafel blies🤣

Hoe dan ook succes met het vinden van een oplossing!😉

Hey bedankt voor inspiratie je hebt een goed hart echt een toppertje. Ik weet niet hoe ik dit kan verplaatsen helaas excuses daarvoor.

Ja ik heb momenteel niet veel te doen en had maar een tientje normaal doe ik een blowtje maarja ik word er niet meer zo stoned van haha een nieuwe hobby zal wel het beste zijn idd!

Geniet van het weekend :)

Terug
Bovenaan