Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Jeller zei:en naar schijnt is u saf daarin doppen met de top al genoeg om superscheef te zitten
BombSki zei:saf..?
Intoxicated zei:saffie = sigaretje
het is een labo hé, tis daar nog legaal ook dus waarom niet..BombSki zei:saf..?
139 kilo van dat spul.. lijkt me een sterk verhaal eerlijk gezegd, daar heb je zeker toch wel 500kilo wiet voor nodig namelijk
hmmz,in theorie zou het moeten gaan,maar of het ook zo is???Jadi zei:kun je van hasjolie ook spacecake maken?
ben van plan dat eens te proberen, dan post ik het wel eens in trip reports, als dat gewenst is.
in theorie zou je verhaal misschien kunnen kloppen maar toch moet ik zeggen dat ik er niets van geloof.Jeller zei:het is een labo hé, tis daar nog legaal ook dus waarom niet..
die gast gaat er trouwens niet over zeveren hoor, was zelfs niet stoefend bedoelt van hem want is ie beetje te oud voor en tis geen blower
Jadi zei:kun je van hasjolie ook spacecake maken?
ben van plan dat eens te proberen, dan post ik het wel eens in trip reports, als dat gewenst is.
zkr wel, hier verkopen ze het gewoon in de smartshopMac... zei:Pff is echt bijna niet aan te komen, so don't bother.
Is echt maar een hele selectieve groep die het gebruikt (en er aan kan komen) en denk dat het voor de meeste mensen ook een beetje te heftig zal zijn. Weet ook niet of ik erop zou zitten wachten om zo snel zo gaar te worden.
Mac... zei:
Hij vertelde het mij omdat er juist over weed of hasj werd gepraat en het is een oud-leieder van mij en ook een beetje een vriend.. die hasjolie ligt daar omdat het wordt gebruikt voor medicinaal gebruik voor zijn verdovende werking.. er liggen daar genoeg dingen waar je zwaar kan van trippen hoor, het is ook een labo héBombSki zei:in theorie zou je verhaal misschien kunnen kloppen maar toch moet ik zeggen dat ik er niets van geloof.Jeller zei:het is een labo hé, tis daar nog legaal ook dus waarom niet..
die gast gaat er trouwens niet over zeveren hoor, was zelfs niet stoefend bedoelt van hem want is ie beetje te oud voor en tis geen blower
geef me 1 reden waarom er in een lab 139liter hasjolie zou zijn en waarom hij dat zou vertellen..
@Jadi: waarom zou je er een spacecake van willen maken?
eerst haal je de THC uit de wiet om een zo puur mogelijke hasj te krijgen en daarna gooi je het in een cake.. had je beter de toppen die je gebruikt hebt voor de olie in de cake kunnen doen!
ik snap echt niet waarom je dit zou doen.. maar ja, het kan wel
ja 139liter hasjolie verdooft wel!Jeller zei:die hasjolie ligt daar omdat het wordt gebruikt voor medicinaal gebruik voor zijn verdovende werking.. er liggen daar genoeg dingen waar je zwaar kan van trippen hoor, het is ook een labo hé![]()
BombSki zei:gewoon zelf maken? het is erg makkelijk als je wat knipafval hebt
ja zkr weten, 100 % zkr dat ze die hier verkopen en als je t weer us niet glft dan kom je na Heerle en dan zoek je de smartshop op waar blunts 1 euro zijn
Jeller zei:kerel er liggen daar genoeg illegale drus voor onderzoek etc..
Voor officiële labos gelden wss wel andere regels dan voor de doorsnee mens.. nog nooit over nagedacht dat er genoeg verdovende middelen bij de arts en veearts liggen zoals ketamine en zo.. denk je nu ech dat ketamine legaal is
trouwens het gaat hier over belgië en daar is hasjolie niet (il)legaler dan gewone weed ofzo..
en ten slotte: geef mij een reden waarom die gas er over zou liegen?
lieg jij ook tegen je vrienden over zo'n dingen.. nee toch
en moest ik er zelf over liegne dan zou ik wel een geloofwaardiger getal opplakken dan 139 liter.. van de meeste mensen zou ik dat ook niet geloven hoor, maar iemand van 25 (die gast dus) die drugs niet stoer vind heeft wel beter dingne te doen volgens mij

dan zou ik nog wat meer studie/onderzoek doenMac... zei:Ik geloof niet dat het maken van hasjolie zo simpel is, meen zelfs dat het best wel een heel proces is en moeilijk is om te maken en heel veel nodig hebt om maar een paar ml te vergaren van dat goedje.
Jeller zei:hasjolie heeft een verdovend effect en kan gebruikt worden voor kankerpatiënten als pijnstiller bijvoorbeeld..
maar kga je niet blijven proberen overtuigen want je gelooft he wss toch sowieso niet.
@cannabos, het zou wel uitkomen moest hij dat verkopen hé en dat hij mij een klein beetje zou willen geven was het eerste dat ik hem vroeg hehe, maar hij wou nit want ja zo riskeert hij zijn werk hé + uit de scouts gesmeten worden