Meisje2009
Experimenterende gebruiker
Ik ben benieuwd naar jullie 😋
Oeh Jaa ? Ik ben een mejsje
Een hele ervaring ?😋Ik ben een man maar ik heb wel in het lichaam van een vrouw geleefd, ongeveer 9 maand.
Ik weet er niks meer van.Een hele ervaring ?😋
Je noemt jezelf Meisje2009...en dan moet ik geloven dat je een ongeveer 17 jarige vrouw bent. Hoe dan ook, ik ben een 18 jarige boy (ook niet geloven hoor).Oeh Jaa ? Ik ben een mejsje
En ik dacht nog wel dat ik de enige was dat als mannetje 9 maanden in een vrouwenlichaam heb geleegd .....Ik ben een man maar ik heb wel in het lichaam van een vrouw geleefd, ongeveer 9 maand.
Ik heb ook wel iets in een vrouwen lichaam geleegd 😏in een vrouwenlichaam heb geleegd
“Wil ik liever niet zeggen”Nee, ik ben niet geslacht.
Gesmolten brie inmiddels?Ik identificeer mijzelf als brie.
Een goede Brie loopt weg en is licht bruin (vind ik)Gesmolten brie inmiddels?