Dmt proberen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Die is helaas al jaren uitverkocht en niet meer leverbaar.

Ik dacht zelf aan een wax pen te kopen. Ik dacht aan de : CrossingTech Lightning Pen

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee

Oh echt? Balen. Dat ze zoiets dan ook niet meer opnieuw kunnen leveren… zal wel met internationale bans ofzo te maken hebben dan?

Пусто

Bewuste gebruiker
Oh echt? Balen. Dat ze zoiets dan ook niet meer opnieuw kunnen leveren… zal wel met internationale bans ofzo te maken hebben dan?
Geen idee misschien kan je het nog wel uit Amerika bestellen maar heb op alle nederlandse sites als ie weer leverbaar is dat je een reminder krijgt maar was al in 2022

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Geen idee misschien kan je het nog wel uit Amerika bestellen maar heb op alle nederlandse sites als ie weer leverbaar is dat je een reminder krijgt maar was al in 2022

Stom. Ik heb ook geen idee hoor, misschien een gevolg van wetgeving in andere landen, maar ik weet ook niet hoeveel ‘markt’ er hier is/was voor zo’n specifieke dure pijp. De houten versie (die @Mezelf dacht ik heeft) wordt wel nog verkocht zie ik, maar die mist dan het voordeel van de rook door het glas kunnen zien.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Stom. Ik heb ook geen idee hoor, misschien een gevolg van wetgeving in andere landen, maar ik weet ook niet hoeveel ‘markt’ er hier is/was voor zo’n specifieke dure pijp. De houten versie (die @Mezelf dacht ik heeft) wordt wel nog verkocht zie ik, maar die mist dan het voordeel van de rook door het glas kunnen zien.
Ja klopt en hij is weer te verkrijgen zelfs op het moment. Dus mochten mensen dmt roken, dan is het misschien goed nu even te shoppen want met deze Vaporgenie is het nooit meer hit or miss want ze hitten dan allemaal !

Neo-Shulginist

Badass junkie
Die is helaas al jaren uitverkocht en niet meer leverbaar.

Ik dacht zelf aan een wax pen te kopen. Ik dacht aan de : CrossingTech Lightning Pen

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee
Ik twijfel of dat wel geschikt is voor DMT. Het probleem is dat DMT makkelijk verbrandt en dan gaat het enorm stinken. Je verziekt zo'n apparaat er daarom snel mee.

Imo is het beter om een e-sigaret te gebruiken omdat die verdampt met aerosolen waardoor de DMT dus niet verbrandt.

Пусто

Bewuste gebruiker
Ik twijfel of dat wel geschikt is voor DMT. Het probleem is dat DMT makkelijk verbrandt en dan gaat het enorm stinken. Je verziekt zo'n apparaat er daarom snel mee.

Imo is het beter om een e-sigaret te gebruiken omdat die verdampt met aerosolen waardoor de DMT dus niet verbrandt.
Ah jammer ik snap amper iets van die e sigaret dingen maar moet wel lukken als het andere me ook wel gelukt is haha

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ah jammer ik snap amper iets van die e sigaret dingen maar moet wel lukken als het andere me ook wel gelukt is haha
Ja snap ik. Het is ook een beetje verwarrend. Je kan gewoon naar een vapestore gaan en vragen om een e-sig die 50/50 pg/vg kan verdampen. Dan vraag je er vloeistof bij zonder nicotine. Dan kunnen de medewerkers je gewoon naar een e-sig wijzen die je kunt gebruiken.

Verder is het dan een kwestie van de DMT oplossen in de vloeistof. Je moet dan ongeveer 500 milligram DMT per milliliter oplossen. Om dat te doen moet je de vloeistof even au bin marie verwarmen en goed roeren.

Het kost inderdaad wat meer voorbereiding maar de rookervaring is heel prettig. En als je eenmaal een e-sig hebt gevuld met vloeistof dan kan je er heel lang mee doen.

Bovenaan