Dat is meer dan redelijkbinnert zei:Graag julie mening over het volgende. Ik kon nergens wat over prijzen vinden en nou kan ik aan 2c-1 komen,20 euro voor 100 mg en 150 voor 1 gram. Zijn dat een beetje redelijke prijzen?![]()
gr binnert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is meer dan redelijkbinnert zei:Graag julie mening over het volgende. Ik kon nergens wat over prijzen vinden en nou kan ik aan 2c-1 komen,20 euro voor 100 mg en 150 voor 1 gram. Zijn dat een beetje redelijke prijzen?![]()
gr binnert
Haha, ik vond het best gezellig (:plantenbak zei:en dan moet je ook nog langs een paar idiote die de oren van je kop praten over de meest domme dingen icm met de meest flauwe grappen ?![]()
2c-i doet wel onder voor lsd vind ik.binnert zei:ah fijn,bestelling is geplaatst hahahaZijn lsd was op en hij vroeg of ik in plaats daarvan 2c-i wou. Hier kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen
![]()
gr binnert
binnert zei:Graag julie mening over het volgende. Ik kon nergens wat over prijzen vinden en nou kan ik aan 2c-1 komen,20 euro voor 100 mg en 150 voor 1 gram. Zijn dat een beetje redelijke prijzen?![]()
gr binnert
DrippTone zei:underworld zei:DrippTone zei:2c's behoren gecombineerd te worden. 15mg 2c-I en 10mg 2c-B nasaal was een uiterst fijne mix die de trip wat spannender maakt en kleurrijker dan een van beiden op zichzelf.
En keta maakt het dan helemaal compleet. Zelfde genoegdoening als met een acid trip.
jij snapt het![]()
Wij snappen het.![]()
Combination is the clue to the equation.![]()
Qocaïne zei:Klinkt goed... ikzelf heb op 20mg niet echt geweldige visuals.
Maar heb laatst een uitspraak gelezen van ene Dripptone als ik mezelf niet vergis;
"2C-tjes zijn uitstekend om te combineren met andere middelen."
Ga binnekort weer is aan de acid... en dan zo'n 25mg 2C-I!
Ben benieuwd!
Qocaïne zei:Klinkt goed... ikzelf heb op 20mg niet echt geweldige visuals.
Maar heb laatst een uitspraak gelezen van ene Dripptone als ik mezelf niet vergis;
Ben benieuwd!
DrippTone zei:Ho eens, met combi's kun je wel wat rustiger doseren dan normaal he!![]()
Spor zei:(zelf tripte ik er uiteraard wel lekker op)
DrippTone zei:Qocaïne zei:Klinkt goed... ikzelf heb op 20mg niet echt geweldige visuals.
Ben benieuwd!
Ho eens, met combi's kun je wel wat rustiger doseren dan normaal he!![]()
Qocaïne zei:Had laatst getript op 42mg 2C-B en 25mg 2C-t2.
Toen ging ook ook enorm hard, maar wel enorm lekker![]()
binnert zei:wow wat een hoeveelhedenik ging gister al snoeihard van 20 mg,niet aan denken het dubbele te nemen hahaha
gr binnert
DrippTone zei:Qocaïne zei:Had laatst getript op 42mg 2C-B en 25mg 2C-t2.
Toen ging ook ook enorm hard, maar wel enorm lekker![]()
Is gelijk een heel ander niveau he?Mooiste trips vind ik altijd als je net tegen je grens aanzit van totaal naar de klote en het nog net allemaal kunnen bevatten en relativeren.
![]()
hansol zei:hallo,
ik heb ff een vraagje, ik heb nu een paar keer 2cb genomen, gewoon oraal, elke keer ongeveer 35mg.
ik ga maandag aan de 2ci, maar vraag me af hoeveel ik ongeveer moet pakken. Ik lees hier overal 25mg voor een leuke trip, weet iemand of 25mg 2ci te vergelijken is met 35mg 2cb?
ik heb geen zin om namelijk een beetje half te spacen :P
en mocht het minder uitpakken kan ik altijd bijsnuiven toch?
<3misanthrophy zei:Ben hierna met mijn sitters in een diepgaand gesprek beland
Psst, www.icefilms.info !Pak Suiker zei:Ik heb mijn capsule geslikt, kamer tripproof gemaakt, nu is het wacht op lancering.![]()
Volgens mij gaat dit een heel goede trip worden, ik voel me namelijk prima, voorbereiding was ook goed, ik heb super toffe films.
Het enige wat nog een "probleem" kan vormen is dat ik nog een film wil kijken als ik ze alle 2 al gezien heb, hihi. :P
Andrew zei:Psst, http://www.icefilms.info !Pak Suiker zei:Ik heb mijn capsule geslikt, kamer tripproof gemaakt, nu is het wacht op lancering.![]()
Volgens mij gaat dit een heel goede trip worden, ik voel me namelijk prima, voorbereiding was ook goed, ik heb super toffe films.
Het enige wat nog een "probleem" kan vormen is dat ik nog een film wil kijken als ik ze alle 2 al gezien heb, hihi. :P
ResearchRAT zei:Heb hier zelf veel mee geexperminteert door gebrek aan 2C-B bij mij in de buurt . Inderdaad een geweldig goedje lekkere body high , niet zoon grote mindfuck bij hogere doseringen ook wat visuele ervaringen . Prachtig ! Als iemand wil schrijf ik een trip report anders niet (Denk dat er genoeg over deze stof te vinden is)
Pixiedust7 zei:I was drowning in a sea of colours and the sky was pink.
Ja ik lag op t gegeven moment na te denken over dingen die me gelukkig maken, lag lekker tegen dat maatje van me aan en toen voelde ik me heel verliefd waarna ik naar de lucht keek en die kleurde toen roze en de wolken werden draaiende kringetjes als druppels die in t water vallen.Qocaïne zei:2C-I is bij mij standaard ROZE![]()